ExtraVoIP.pl

Jak zacząć?

Zarejestruj się na naszej stronie



Pobierz program komunikacyjny



Przetestuj usługi za darmo



Aby dalej dzwonić doładuj konto

Pobierz program VoIP

Wirtualny FAX - Pytania i odpowiedzi (FAQ)

  • Czy muszę pobierać program, jeżeli chcę tylko odbierać faksy?
    Odp: Nie, program potrzebny jest tylko do wysyłki faksów
  • W jaki sposób odbiera się faksy?
    Odp: W chwili aktywacji usługi wirtualnego faksu przydzielony zostanie dedykowany numer telefonu. Numer ten należy podać osobom które chcą wysłać do nas faks. Nadawca wybiera ten numer w swoim urządzeniu faksowym i rozpoczyna wysyłkę. Odebrany faks zostaje dostarczony pod adres e-mail podany podczas rejestracji w naszym serwisie.
  • Jak skonfigurować bramkę do odbierania faksów?
    Odp: Konfiguracja bramki nie jest wymagana. Połączenia kierowane na numer wirtualnego faksu zostaną zakończone na naszym serwerze faksowym, nie będą kierowane do bramki VoIP użytkownika.
  • Czy druga strona musi także posiadać faks internetowy?
    Odp: Nie, druga strona może posiadać tradycyjne urządzenie faksowe lub korzystać z usługi wirtualnego faksu.
  • Czy mogę wysyłać pliki innego formatu niż PDF?
    Odp: Tak, ale w tym celu należy je wcześniej skonwertować do PDF lub użyć funkcji wydruku do wirtualnej drukarki
  • Czy program działa w systemach innych niż Windows?
    Odp: Nie, inne wersje systemowe nie są planowane
  • Czy do zakończenia wysyłki program musi być otwarty?
    Odp: Nie, program wyłącznie przesyła dane do serwera który dalej samodzielnie realizuje wysyłkę
  • Jak sprawdzić czy wysyłka się zakończyła?
    Odp: Program może pozostać otwarty aż do zakończenia wysyłki, na pasku statusu na dole okna zaktualizowane zostaną statystyki, np. Wysyłane: 0, Zrealizowane: 1
  • Jak sprawdzić szczegółowe statystyki wysyłki?
    Odp: W tym celu należy zalogować się do Panelu Klienta i przejść do listy wychodzących kampanii faksowych
  • Co jeżeli podczas próby wysyłki numer odbiorcy będzie zajęty?
    Odp: System będzie ponawiać próby połączenia w odstępach przynajmniej 5 minut. Łącznie zostanie wykonane do 3 prób połączeń
  • Wysyłany faks nie doszedł, dlaczego?
    Odp: Tak samo jak w wypadku faksu tradycyjnego, skuteczność transmisji nigdy nie sięga 100%. Zależy to od wielu czynników, w tym jakości łącza po drugiej stronie, zakłóceń na linii, problemów związanych z transmisją danych za pośrednictwem Internetu. Na rynku dostępnych jest wiele modeli urządzeń, z czego nie wszystkie są kompatybilne z oprogramowaniem naszego serwera faksowego.
  • Przychodzący faks nie został odebrany, dlaczego?
    Odp: Tak samo jak w wypadku faksu tradycyjnego, skuteczność transmisji nigdy nie sięga 100%. Zależy to od wielu czynników, w tym jakości łącza po drugiej stronie, zakłóceń na linii, problemów związanych z transmisją danych za pośrednictwem Internetu. Na rynku dostępnych jest wiele modeli urządzeń, z czego nie wszystkie są kompatybilne z oprogramowaniem naszego serwera faksowego.
  • Faks nie doszedł, a naliczono opłaty za połączenie?
    Odp: Tak samo jak w wypadku faksu tradycyjnego, opłata za wykonane połączenie pobierana jest niezależnie od rezultatu transmisji faksowej.
  • Czy za odbieranie faksów są pobierane opłaty?
    Odp: Nie, aby odbierać faksy wystarczy aktywować numer. Za faksy odebrane nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
  • Jestem odbiorcą faksu, ile zapłaci nadawca za jego wysłanie?
    Odp: Nadawca faksu poniesie standardowe opłaty zgodnie z cennikiem swojego operatora
  • Co to jest maska czasowa?
    Odp: Maska czasowa określa w jakich dniach i w jakich godzinach realizowana będzie wysyłka. Pierwsze siedem cyfr oznacza kolejne dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli, dalej są godziny. Wpisanie na danej pozycji cyfry 1 oznacza wysyłkę faksów w danym dniu, wpisanie 0 oznacza brak wysyłki. Przykładowo jeżeli chcemy aby wysyłka była prowadzona tylko w poniedziałek i wtorek w godzinach 8-16 należy podać maskę: 1100000 08-16 (pierwsze dwie jedynki to wysyłka aktywna w poniedziałek i wtorek, dalsze zera oznaczają brak wysyłki w kolejnych dniach). Jeżeli wysyłka ma być prowadzona w weekend w dowolnych godzinach należy podać 0000011 00-23 (pierwsze pięć zer oznacza, że od poniedziałku do piątku nie ma być realizowana wysyłka, jedynki na pozycjach 6 i 7 oznaczają wysyłkę w weekend). Jeżeli wysyłka ma być prowadzona bez ograniczeń we wszystkie dni tygodnia i w dowolnych godzinach należy podać 1111111 00-23.
  • Jak wydrukować potwierdzenie nadania faksu?
    Odp: Potwierdzenie transmisji faksowej można pobrać po jej zakończeniu w Panelu Klienta w historii wysyłanych faksów, po wejściu w szczegóły wybranej kampanii.

Więcej informacji:

Załóż konto faksowe

Lista tematów pomocy
Strona główna      • Cennik      • Doładuj konto      • Zaloguj      • Pomoc      • Komunikaty      • Kontakt

Copyright © 2007-2019 by Telefonia Internetowa Extra VoIP .pl - Tanie połączenia telefoniczne, tanie rozmowy, najtańszy VoIP, telefon internetowy, najtańsze połączenia telefoniczne, tanie rozmowy międzynarodowe, wirtualny numer telefonu, wirtualny faks.
Serwis internetowy ExtraVoIP.pl używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki prywatności.
Oferty promocyjne dla firm podane w stawkach netto. Pełne wyszczególnienie cen netto i brutto dla konsumentów znajduje się w cenniku wybranej taryfy.