Z podłączonego do bramki telefonu wybierz: **1
Zostanie przeczytany adresu IP urządzenia.
Odsłuchany adres WPISZ w pasku adresu przeglądarki internetowej.
Login i hasło: admin/admin
Skonfiguruj następujące pola (bez zmiany innych):
Zakładka ADVANCED / PROVISIONING
Provisioning Function - disabled
Zakładka ADVANCED / SERVER CONFIGURATION:
- Server FQDN: enabled
- Domain name: sip.extravoip.pl
- Port: 5060
- Outband Proxy State: enablen
- Outband Proxy Server FQDN
- Outband Proxy Domain name: sip.extravoip.pl
- Outband Proxy Port: 5060
- Use DNS-SRV: disabled
- Initial Unregister: disabled
- NAT keep alive: enabled
- URL Format: SIP-URL
- Caller ID Delivery: YES
- Display CID: enabled
Zakładka ADVANCED / STUN CONFIGURATION
STUN State: disabled
Zakładka ADVANCED / USER AGENT
- Phone number: wpisz login Twojego konta w sieci nadany podczas rejestracji
- Display name: wpisz login Twojego konta w sieci nadany podczas rejestracji
- User Agent Port: 5060
- Authentication username: wpisz login Twojego konta w sieci nadany podczas rejestracji
- Password: wpisz hasło Twojego konta w sieci nadane podczas rejestracji
- Retype Password: wpisz hasło Twojego konta w sieci nadane podczas rejestracji
Zapisz konfigurację, zrestartuj bramkę
Po ok. 15 sekundach bramka się zrestartuje i zaktualizuje wszystkie wprowadzone ustawienia.
Jeżeli bramka zalogowała się do serwera poprawność konfiguracji możesz przeprowadzić dzwoniąc pod bezpłatne numery 500 (stan konta) lub 600 (test ECHO).