ExtraVoIP.pl

Jak zacząć?

Zarejestruj się na naszej stronie



Pobierz program komunikacyjny



Przetestuj usługi za darmo



Aby dalej dzwonić doładuj konto

Pobierz program VoIP

Konfiguracja bramki Cisco/Linksys SPA112

Cisco SPA112

Podłączenie urządzenia

  • Podłącz aparat telefoniczny do bramki VoIP do portu PHONE 1
  • Podłącz kabel sieciowy z dostępem do Internetu do portu Internet
  • Podłącz bramkę VoIP do zasilania i odczekaj 30 sekund

Konfiguracja bramki Cisco SPA112 przez przeglądarkę WWW

Uruchom przeglądarkę internetową (np. Mozilla FireFox) i w pasku adresu wprowadź adres IP bramki VoIP.

Aby określić adres IP bramki:

  • Na klawiaturze telefonu wciśnij cztery razy gwiazdkę: * * * *
  • Po usłyszeniu w słuchawce telefonu głosu "Konfiguracji Menu" wciśnij 110#
  • W słuchawce usłyszysz aktualny adres IP Twojej bramki VoIP ( np.: 192.168.0.5 )

Po uzyskaniu adresu IP bramki VoIP wprowadź go w pasku adresu przeglądarki internetowej (tam gdzie wpisujesz adresy stron internetowych). Pamiętaj, aby wpisać sam adres IP bez www. lub http://

Po wpisaniu adresu pojawi się panel konfiguracji bramki.

W oknie logowania w oba pola wpisz admin i kliknij Login.

Uwaga: ze względów bezpieczeństwa zalecamy zmianę domyślnego loginu i hasła aby utrudnić dostęp do bramki osobom postronnym i hakerom. Można to zrobić w zakładce Administration, Management, User List - edycja)

Przejdź do zakładki Voice - Line 1/2 (na bramce Phone 1/2)

Wprowadź odpowiednie ustawienia:

  • NAT Keep Alive Enable: Yes
  • Proxy: sip.extravoip.pl
  • Use Out Bound proxy: sip.extravoip.pl
  • Use Out Bound proxy: yes
  • Register: yes
  • Register expires: 60
  • Use DNS SRV: no
  • DNS SRV Auto Prefix: no
  • User ID: wpisz login Twojego konta w sieci nadany podczas rejestracji
  • Password: wpisz hasło Twojego konta w sieci nadane podczas rejestracji
  • Display name: wpisz login Twojego konta w sieci nadany podczas rejestracji
  • Auth ID: wpisz login Twojego konta w sieci nadany podczas rejestracji
  • Use auth ID: yes
  • Prefered codec: PCMA (ulaw)

Kliknij przycisk Submit

Po ok. 15 sekundach bramka się zrestartuje i zaktualizuje wszystkie wprowadzone ustawienia.

Jeżeli bramka zalogowała się do serwera poprawność konfiguracji możesz przeprowadzić dzwoniąc pod bezpłatne numery 500 (stan konta) lub 600 (test ECHO).

Lista tematów pomocy
Strona główna      • Cennik      • Doładuj konto      • Zaloguj      • Pomoc      • Komunikaty      • Kontakt

Copyright © 2007-2019 by Telefonia Internetowa Extra VoIP .pl - Tanie połączenia telefoniczne, tanie rozmowy, najtańszy VoIP, telefon internetowy, najtańsze połączenia telefoniczne, tanie rozmowy międzynarodowe, wirtualny numer telefonu, wirtualny faks.
Serwis internetowy ExtraVoIP.pl używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki prywatności.
Oferty promocyjne dla firm podane w stawkach netto. Pełne wyszczególnienie cen netto i brutto dla konsumentów znajduje się w cenniku wybranej taryfy.