ExtraVoIP.pl

Jak zacząć?

Zarejestruj się na naszej stronie



Pobierz program komunikacyjny



Przetestuj usługi za darmo



Aby dalej dzwonić doładuj konto

Pobierz program VoIP

Co zrobić, jeżeli któraś ze stron rozmowy nie słyszy drugiej?

Jeżeli jedna ze stron rozmowy nie słyszy drugiej, to w większości przypadków powodem jest nieprawidłowa konfiguracja sieci. Szczególną uwagę należy zwrócić na konfigurację urządzeń typu router i firewall. Należy upewnić się, czy firewall jest skonfigurowany do prawidłowego obsługi ruchu internetowego związanego z protokołem VoIP w każdym kierunku komunikacji (połączenia wychodzące i osobno połączenia przychodzęce, to dwie różne konfiguracje). Problemy może także powodować nieprawidłowa konfiguracja NAT.

Lista tematów pomocy
Strona główna      • Cennik      • Doładuj konto      • Zaloguj      • Pomoc      • Komunikaty      • Kontakt

Copyright © 2007-2019 by Telefonia Internetowa Extra VoIP .pl - Tanie połączenia telefoniczne, tanie rozmowy, najtańszy VoIP, telefon internetowy, najtańsze połączenia telefoniczne, tanie rozmowy międzynarodowe, wirtualny numer telefonu, wirtualny faks.
Serwis internetowy ExtraVoIP.pl używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki prywatności.
Oferty promocyjne dla firm podane w stawkach netto. Pełne wyszczególnienie cen netto i brutto dla konsumentów znajduje się w cenniku wybranej taryfy.