ExtraVoIP.pl

Jak zacząć?

Zarejestruj się na naszej stronie



Pobierz program komunikacyjny



Przetestuj usługi za darmo



Aby dalej dzwonić doładuj konto

Pobierz program VoIP

Gdzie zgłosić reklamację dotyczącą płatności?

Uwaga: sposób obsługi reklamacji zależy od sposobu realizacji płatności. Prosimy zwrócić uwagę, czy Państwa przelew był realizowany za pośrednictwem serwisu tpay.com czy też za pośrednictwem bezpośredniego przelewu bankowego na konto naszej firmy w CitiBanku Handlowym.

Transakcje rozliczane przez serwis tpay.com

W razie problemu z doładowaniem tpay.com należy w pierwszej kolejności skontaktować się z obsługą techniczną tpay.com

Konta bankowe na które dokonywane są płatności tpay.com nie należą do ExtraVoIP.pl, lecz do operatora płatności. Tylko pracownicy tpay.com mają wgląd w historię rachunków i są w stanie udzielić szczegółowych informacji.

Pracownicy ExtraVoIP.pl nie są w stanie przyspieszyć księgowania płatności, prosimy nie przesyłać potwierdzeń wpłaty.

Płatności księgowane są przez nasz system całkowicie automatycznie natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty przez tpay.com.

Jeżeli system tpay.com przesłał wiadomość o zaksięgowaniu wpłaty, a pomimo tego konto w ExtraVoIP.pl nie zostało doładowane - prosimy o kontakt

Przelewy bezpośrednie na nasze konto w Alior Banku

Doładowanie przelewem bankowym w zależności od Twojego banku i jego godzin pracy może trwać od kilku godzin do kilku dni.

Przelewy zlecone w Urzędzie Pocztowym realizowane są w terminie około 3 dni roboczych, w razie płatności tym sposobem prosimy o cierpliwe oczekiwanie na zaksięgowanie środków.

Transakcje księgowane są w sposób całkowicie automatyczny natychmiast po wpłynięciu przelewu na nasze konto bankowe. Pracownicy ExtraVoIP.pl nie są w stanie przyspieszyć terminu zaksięgowania przelewu.

Prosimy nie przesyłać potwierdzeń wpłaty, podstawą doładowania konta jest pojawienie się środków na naszym koncie bankowym.

Prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy tylko jeżeli przelew został zlecony więcej niż 3 dni robocze temu (czyli po odjęciu weekendów i świąt) a konto nie zostało doładowane.

Zobacz też:

    •  Więcej informacji o obsłudze płatności
    •  Jak doładować konto?
    •  Informacje o fakturach VAT za usługi w naszej sieci

Lista tematów pomocy
Strona główna      • Cennik      • Doładuj konto      • Zaloguj      • Pomoc      • Komunikaty      • Kontakt

Copyright © 2007-2024 by Telefonia Internetowa Extra VoIP .pl - Tanie połączenia telefoniczne, tanie rozmowy, najtańszy VoIP, telefon internetowy, najtańsze połączenia telefoniczne, tanie rozmowy międzynarodowe, wirtualny numer telefonu, wirtualny faks.
Serwis internetowy ExtraVoIP.pl używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki prywatności.
Oferty promocyjne dla firm podane w stawkach netto. Pełne wyszczególnienie cen netto i brutto dla konsumentów znajduje się w cenniku wybranej taryfy.